fredag 30 mars 2012

Byxorna från hell!

 Igår skrev jag om att jag hade ett par jeanstights som jag skulle ha som motivation att gå ner i vikt.
Idag när jag provade dem så insåg jag att de var inte riktigt så små som jag trodde att de skulle vara, men ändå. Det kanske är lika bra att de inte är alldeles för små i alla fall. Det kanske blir lite lättare att hålla uppe motivationen då. Här är i alla fall byxorna som det handlar om.

Byxorna från hell!

.

Jag har inte riktigt koll på vad det är för storlek (tror det är S eller M på dem), men jag köpte dem för ett par år sedan för att jag tyckte de var sjukt snygga, men jag visste redan innan att de inte passade. Jag köpte dem för att de typ var det sista paret kvar. Skillnaden är att jag nu i alla fall får dem över låren, men det är fortfarande väldigt lite plats för överflödigt fett. Inget alls. Vilket ni kan se på bilderna längre ner.




Jag får dem ju på mig i alla fall. Tyvärr (jag vet inte om det syns på bildena dock) så har de satt ganska stela lappar med tyg bakom alla ställen där de är slitna, så de trycker så sjukt snyggt in i mina lår när jag har dem på mig.

En dag kanske de går igen även runt mig? Jag har verkligen ingen idé om hur mycket man skulle behöva gå ner i vikt för att de ska gå igen eftersom att jag tycker fett förbränns så olika på min kropp. Ibland mer på låren, ibland på ryggen, ibland på magen, ibland i armarna. Har ju gått ner en hel del sen jag gick på högstadiet och gymnasiet, men min rumpa har inte blivit så sjukt mycket mindre egentligen..

De går igen, men...
Muh-hffin Top! 

Är som ni ser en liten bit kvar, men det ska nog gå? Bara man kommer på ett bra sätt att bränna fett på. Gärna som går fort, och som jag tycker är roligt också. Konditionsträning är så sjukt tråkigt. 
(är det någon mer än jag som tycker min rumpa ser ovanligt platt ut? Jag trodde inte min rumpa var så platt...)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar